26 Mart 2010 Cuma

yemek

Şu aralar iştahsız ikiside.zorlanıyorum ne sever ne yerler diye, hastalık sonrası hep oluyor nedense:(
Çorba kurtarıcım oluyor böyle zamanlarda ikisininde çiğneme derdi olmadan  yutuvermeleri işimi kolaylaştırıyor.Çorba çeşitlendirmesi yapıyorum içine kah farklı sebzeler kah bulgur atarak birazda içim rahat.
Selen yemek konusunda zorlatıyor ki baştan belliydi bu hiçbir kaşık mamasını yedirememiştim.Yoğurt bütün akşam yemeklerine eşlik ediyor ;süt yatarken bir bardak, yazın sabahlarıda içiyor portakal alternatifi olmayınca selen,eren hala bir çaybardağını geçmiş değil şu ana kadar.
Kahvaltılarımızıda çeşitlendiremiyoruz maalesef ,ana menüden hiç sapmıyorlar, birkaç zeytin, portakal suyu içinde pekmez, omlet yada melemen tarzı ekmekle yedirebileceğim yada krep,ekmek balığı olan menüyü tercih ediyorlar..
3 anaöğün 2 araöğün şeklinde düzenimiz..Ayrı ayrı yedirmek uzun süremi alıyor ,önce eren sonra seloş.Bir ara beraber yedirmeyi denedim ama ikiside yarım yamalak oyun derdine geçiştirdiler, vazgeçtim.
Makarna, nolut pilaff, patates selenin tercih sırasında ilkleri ,eren ne versen
yer cinsten şimdilik..Meyveyi  seviyorlar ,abur cubur çok tercih edilmiyor, selenin kıyılan çikolatası ve erenin toptopu dışında :)
Kendileri yemeye meraklılar ,selen gün içinde bir öğün yiyor fekat bikaç kaşıkla doyuveriyor.Erende şimdilik yoğurt yada meyveyi büyük hevesle, bak nasıl yiyorum vermiyorsun birde edalarıyla yarısı suratında yarısı ağzında  kalanıda el kremi niyetine ellerine sıvazlanarak mıncıklanarak yiyebiliyor(mu?).
Birde her öğün öncesi şu var .Canım kızımcım uyanıkya ,daha erenin yemeği hazırlanırken
-ben yemicemmm 
-off yinemi selen
-tamam yerim ama yatmıcammm
-iyi kitapta okumayız
-anneee ben şaka yapmıştım gerçek sandınmıı 
:))

3 yorum:

  1. AYŞEE SELENİN O HALİ GÖZÜMÜN ÖNÜNE GELDİ NE GÜZEL ANLATMIŞSINN:)SEN SELENİ TALİŞİN YANINA GÖNDER ÖYLE İŞTAHLA YEMEK YER Kİ TOK ADAMI ACIKTIRIR VALLA:))
    O TATLİŞKOLARIMI ÇOK ÇOKKK ÖPÜYORUMM

    YanıtlaSil
  2. selenden ümidi kestim artık gülay taliş bile dize getiremez öyle inat ama erenden ümidim var :)

    YanıtlaSil
  3. ayşee selen şaka yapmıştı sen gerçek sandın mı :)) diyaloglar çok güzel selenle bol bol yaz bunları :))) maşallah ayşecim ikisi de iyiler...

    YanıtlaSil

İzleyiciler