18 Mart 2010 Perşembe

bitti...

selen12 eren 18 ay..
anneliğimi bana kat kat hissettiren, hayatımın en zevkli dakikaları  emzirme sanslarımız sona erdi.selende yeniden hamile kaldığımdan zorunlu olmuştu .kendimi kötü hissetsemde önemli 6 ayı emerek geçirmiştik ve artık sadece keyif için tatlı niyetineydi anne sütü.
erene zor olacak bıraktırmak ,büyüdü bağlandı diye düşünürken daha ikinci geceden şaşırttı benim küçük adamım. meğer hazır olmayan benmişim.gece uykularımız düzene girsin alacağını aldı artık diye çıktığım yolda tepetaklak olan ben oldum.sadece 3. günün sonunda alırmı tepkisi ne olacak diye teklif ettiğim sevgili memasını reddetti,bağlanan emzirdikçe mutlu olan beni:(
büyümeye başladığını ,kişisel ihtiyaçlarımı kendim karşılamaya başlıyorum artık tavırlarını kabul etmenin zamanı yaklaşıyor sanırım.
ama içim rahat anne sütümüz kısıtlı olmasına rağmen,bırakma eğilimlerinin  olduğu zamanlarda inatla devam ederek ne iyi etmişim.bigün bitecekti ve o gün oğluşumun 18 ayını doldurduğu günmüş. şükürler olsun rabbime bu mucizevi dakikaları bana yaşattı.miniklermimede afiyetler oldu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler