23 Ekim 2010 Cumartesi

25 ağustostu erenin bezini çıkardığımız,bir arpa boyu yol alamadık hala,ne inatçıymış oğluşum yada selen ile kıyaslıyorum sürekli ondan böyle düşündürüyor..
tutmayı öğrendi ,wcye gidince yapıyor ama neden hala söylemiyor anlayamıyorum..
çokmu götürüyorum söylemesine fırsat vermeden diye bikaç bekleme girişimim pantolona kaçırma ile sonuçlandı..
birde geçen hafta iki gün sürekli ıslak yakaladım ,yeter artık sarıp bezini yaza deneriz diye düşünmeye bile başlamıştım..şimdi daha iyi ,peygamber sabrı lazımmış.. diyorlarya kızmayın sert davranmadan anlatmaya çalışın ,10 dakika arayla üç defa çamaşır değiştirince öyle kızmadanda yapılabilirmi...
bi defasında suratımı astım çamaşırlarını değiştiriyorum
-anne seni sevmiyorum
-neden eren :(((??
-tiloduma çiş yapmışsın bak
suçu üstüme atacak kadar kendini biliyor ama hala söylemiyor :))
kısa zamanda muvaffak oluruz inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İzleyiciler