16 Şubat 2010 Salı

hazine(yaptıklarımız1)



zamane çocuğu olmasındanmıdır bilmiyorum yetişemiyorum kızımın hızına....çok sıkılgan, aktivitesiz bir dakika geçirmek istemiyor ...haa öyle herşeyde hoşuna gitmiyor :) şu günlerde en çok parmak boyası, kağıt kırpma ve evcilik oynamayı seviyor ... buda beni gittiğim heryerde araştırmaya itiyor...hoşumada gidiyor beraber planlar yapmak uygulamak...pazar günü havanın ılınmasını fırsat bilerek attık kendimizi dışarıya ki kış boyu alışveriş merkezlerinin havasını solumak boğmaya başlamıştı...altınparka gittik ,erenle babası yürümenin tadını çıkararak ardımızda , seloş çimlerde daha bikaç adım koşmuşken
-aaa anne bak baak ne buldum
kozalaklar dikkatini çekmiş çamların altında ,aldık çantamıza bikaç tane ...
akşamda boyadıklarımızı kalorifer peteğinde kurumaya bıraktık sabah çığlık çığlığa
-anne hazinelerim çiçek açmış ....

1 yorum:

  1. kozalak süper fikirmiş ayşem talişdede taş boyama sevdası var yolda bulduğu tüm taşları topluyor sonra ver elini parmak boyası:)))

    YanıtlaSil

İzleyiciler